A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése átalakította a világ szinte minden szegletét, beleértve a digitális marketinget is. Míg néhány éve még futurisztikus álomnak tűnt, ma már a marketingstratégiák nélkülözhetetlen részévé vált. Ez az útmutató bemutatja, hogyan hat a mesterséges intelligencia a digitális marketingre, milyen eszközökkel tehetjük hatékonyabbá kampányainkat, és miképp formálhatja ez az új technológia a jövőt. A cikkben a ...
Ahogy a mesterséges intelligencia (MI) egyre inkább átszövi mindennapjainkat, egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy az MI rendszerek rengeteg információt gyűjtenek és tárolnak rólunk. Az internetes kereséseink, a közösségi médiában közzétett posztjaink, az okostelefonunk használati szokásai, a vásárlási előzményeink, sőt még a lépéseink száma is mind-mind adatok, amelyekből az MI képes részletes képet alkotni rólunk. A kérdés azonban, amely egyre több ...