A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) régóta meghatározó szerepet játszik.
Az online térben való láthatóság és a forgalom növelése érdekében a vállalkozások folyamatosan finomhangolják weboldalaikat, hogy azok előkelő helyet foglaljanak el a keresőmotorok találati listáján.
Az utóbbi években azonban egy új fogalom, az Answer Engine Optimization (AEO), egyre nagyobb figyelmet kapott. Sokan úgy vélik, hogy a SEO ideje lejárt, és az AEO veszi át a helyét.
Az AEO célja nem csupán a rangsorolás javítása, hanem hogy a keresőmotorok azonnali, közvetlen válaszokat kínáljanak a felhasználóknak.
Ez a paradigma elmozdulás vezetett ahhoz a kérdéshez, hogy vajon a SEO halott-e. A válasz nem egyértelmű: – a SEO átalakul, és az AEO-val kéz a kézben fejlődik.
A mai epizódban részletesen megvizsgálom a SEO és az AEO közötti különbségeket, valamint azt, hogy miért vált kiemelkedő jelentőségűvé az AEO a mai digitális környezetben.
Ha további érdekes SEO cikkeket szeretnél olvasni, akkor látogass el a https://apndigital.hu weboldalamra.
Ha pedig egy személyes konzultációt szeretnél, akkor kattints ide! https://apndigital.hu/ingyenes-konzultacio
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.